
conzoom®
conzoom® er et datadrevet segmenteringsværktøj baseret på registerdata, statistik og survey-data. Med conzoom® får du et stærkt værktøj til kunde- og markedssegmentering, der er let at bruge og som styrker dine datadrevne beslutninger
Datadrevet segmentering
conzoom® er en datadrevet segmenteringsmodel, der på baggrund af hårde data, tal og statistikker fra offentlige registre inddeler og beskriver husstande og deres beboere som forbrugere og borgere. Med conzoom® ved vi meget om mange, men ikke alt om alle; segmenteringsmodellen identificerer ingen enkeltpersoner, men afdækker træk og tendenser, der kan findes og måles på kryds og tværs gennem matematisk datamodellering, statistikker og interviews. Det er segmentering, der anvendes bredt i vores samfund til gavn for vores udvikling og fælles forståelse af den enkeltes behov og adfærd
Nordisk dækkende og gennemtestet segmenteringsværktøj
conzoom® har eksisteret siden 2002 og er løbende blevet forbedret og forfinet ud fra de mange erfaringer, vi selv og vores kunder har gjort os. Derfor ved vi, at conzoom® virker og kan løfte konverteringsraten i fx dine direct mail- og telemarketing-kampagner
Med nationale conzoom® segmenteringer i alle fire nordiske lande, er conzoom® det eneste datadrevne segmenteringsværktøj, der kan operationaliseres på tværs af de nordiske landegrænser. Segmenterne er dannet ud fra nationale registre i de enkelte lande, og fordi der er forskel på både tilgængeligheden af data, reglerne for datas anvendelse og - især - på de mennesker, der bor i det enkelte land, så varierer antallet af grupper og typer på tværs. Læs om de nationale segmenteringers grupper og typer ved at vælge, hvilket land, du vil være klogere på
Lær conzoom®segmenterne at kende
Det siger kunderne om conzoom®
”Gennem en bedre forståelse af vores segmenter er vi nu i stand til at skabe differentieret content og vælge kanaler afhængigt af den målgruppe, vi ønsker at kommunikere med. Vi er også i stand til at finde tvillinger til eksisterende givere i markedet og bruge det i vores direct marketing-kampagner, hvilket er en kampagnemetode vi ofte benytter"
- Sofie Redzematovic, Business Developer, Den svenske Hjerte-Lungefond